Syndyk masy upadłości w postępowaniu prowadzonym pod sygn. akt: GD1G/GUp-s/705/2023
sprzeda udział 1/6 do nieruchomości lokalowej.
- nieruchomość położona przy ul. Grunwaldzkiej 20 lokal mieszkalny numer 38 w miejscowości Ustka
- na działce nr 1209/1 w obrębie miasta Ustka
- nieruchomość zlokalizowana na parterze budynku
- o powierzchni użytkowej 37,11 m2
- dla której prowadzona jest księga wieczysta SL1S/00087240/6 przez Sąd Rejonowy VII Wydział Ksiąg Wieczystych w Słupsku
Wartość 1/6 udziału w nieruchomości 32.560 zł
(trzydzieści dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt)
złotych dla aktualnego sposobu użytkowania,
SPRZEDA ZA KWOTĘ NIE MNIEJSZĄ NIŻ
18.315 ZŁ
(osiemnaście tysięcy trzysta piętnaście złotych)
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dn. 9 lipca 2024r. po godz. 12:00.
W przypadku zbliżonych cenowo ofert syndyk zarządzi przeprowadzenie aukcji,
gdzie zastrzega się, iż aukcja nie będzie przeprowadzana w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
OPIS NIERUCHOMOŚCI:
Opis lokalizacji nieruchomości lokalowej:
- nieruchomość lokalowa zlokalizowana w Ustce, która jest miastem portowym, uzdrowiskowym z dwoma letnimi kąpieliskami morskimi,
- blok wybudowany w latach 1976,
- budynek podpiwniczony,
- bliska odległość od centrum miasta,
- nieruchomość uzbrojona w linię energetyczną, sieć wodociągowo-kanalizacyjną i gazową.
Opis nieruchomości lokalowej:
- powierzchnia użytkowa 37,11 m2,
- 2 pokoje,
- kuchnia,
- łazienka,
- WC,
- przedpokój,
- podłoga z paneli deskowych, a posadzki z terakoty,
- okna z profilem PCV,
- stan techniczny ocenia się jako zadowalający,
- drzwi wejściowe antywłamaniowe.
REGULAMIN SPRZEDAŻY
udziału do 1/6 w nieruchomości lokalowej nr 38,
położonej przy Grunwaldzkiej 20 w Ustce.
Zgodnie z art. 49111a Ustawy z dn. 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe (tj. Dz.U. 2022 poz. 1520,
z późn. zm.) dokonano zawiadomienia o wyborze sposobu likwidacji składnika masy upadłości, na podstawie którego prowadzona jest sprzedaż zgodnie z poniższymi warunkami.
I SPRZEDAŻ UDZIAŁU W NIERUCHOMOŚCI, PO UPRZEDNIM PRZEPROWADZENIU AUKCJI.
- Udział do 1/6 w nieruchomości lokalowej nr 38, położonej przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Ustce, na działce nr 1209/1, o powierzchni użytkowej 37,11 m2 wraz z udziałem w częściach wspólnych nieruchomości, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze SL1S/00087240/6, o wartości: 32.560 zł (trzydzieści dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych) – numer składnika masy upadłości 2.1, sprzeda za kwotę nie mniejszą niż 18.315 zł (osiemnaście tysięcy trzysta piętnaście złotych).
II TERMINY.
- Oferty dotyczące zakupu nieruchomości oferenci winni składać do kancelarii syndyka na adres:
ul. Piłsudskiego 6, 75-511 Koszalin lub przesyłać skan podpisanej elektronicznie (podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) oferty na skrzynkę e-mail (syndyk@upadlosci.info.pl),
a w przypadku skany oferty zastrzega się konieczność dostarczenia oryginalnie podpisanej oferty w terminie nie późniejszym niż w ciągu 3 dni od dnia przesłania oferty w formie elektronicznej. - Pierwsze rozpatrzenie ofert nastąpi w dn. 9 lipca 2024r. po godz. 12:00. W przypadku zbliżonych cenowo ofert syndyk zarządzi przeprowadzenie aukcji, gdzie zastrzega się, iż aukcja nie będzie przeprowadzana w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Kolejne rozpatrzenie w przypadku wpływu następnych ofert następować będzie co tydzień (we wtorek) począwszy od 16 lipca 2024r. – w zależności od napływu ofert spełniających warunki zawarte w niniejszym regulaminie.
III. WYMOGI FORMALNE OFERTY.
- Każda z ofert powinna zawierać:
- a) dokładne oznaczenie składającego ofertę – imię i nazwisko albo nazwa oraz adres zamieszkania albo siedziba oraz dane do kontaktu (numer telefonu, adres e-mail),
- b) oferowaną cenę (podać cyframi i słownie) w walucie polskiej – w przypadku różnicy decyduje cena wyższa,
- c) proponowany termin zapłaty – nie dłuższy niż 30 dni od dnia powiadomienia przez syndyka
o zatwierdzeniu oferty, - d) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym i prawnym przedmiotu sprzedaży i stan ten nie budzi jego zastrzeżeń,
- e) oświadczenie oferenta, że zapoznał się z regulaminem sprzedaży i nie wnosi zastrzeżeń do jego warunków,
- Syndyk może zażądać złożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń do oferty lub od części odstąpić.
IV POZOSTAŁE WARUNKI SPRZEDAŻY.
- Wyboru oferty dokonuje syndyk po ewentualnym uprzednim przeprowadzeniu aukcji. Syndyk może odroczyć przeprowadzenie aukcji na inny termin, o czym powiadomi oferentów.
- Syndyk może nie wybrać żadnej z przedstawionych ofert.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia na rachunek bankowy o numerze
30 1160 2202 0000 0005 7237 8931 w Millennium Bank S.A. Syndyk może zażądać od nabywcy wpłaty zadatku w wysokości ok. 10% zaakceptowanej ceny nabycia w określonym przez niego terminie, od czego uzależnia związanie z ofertą. Za termin zapłaty uznaje się termin wpływu środków pieniężnych na rachunek upadłego. - Złożenie oferty jest jednocześnie oświadczeniem, iż oferent wyraża zgodę na warunki określone w regulaminie, w tym na wyłączenie rękojmi za wady oraz ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy za nienależyte wykonanie umowy. Dodatkowo złożenie oferty tożsame jest z tym, że oferent zapoznał się i zna w pełni stan fizyczny i prawny przedmiotu sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych uwag.
- Wszelkie koszty złożenia oferty oraz zawarcia umowy sprzedaży ponosi w całości nabywca,
w szczególności koszty notariusza oraz sądowe. - Sprzedający nie udziela gwarancji oraz wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady nieruchomości. Syndyk ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy jedynie, gdy do szkody doszło na skutek jego rażącego niedbalstwa oraz w granicach szkody rzeczywistej. Odpowiedzialność z tytułu nienależytego wykonania umowy jest całkowicie wyłączona z tytułu stanu technicznego nieruchomości.
- Domniemywa się, iż oferent przystępujący do procedury konkursowej jest przedsiębiorcą. Przedsiębiorca nie ma możliwości modyfikacji postanowień niniejszego regulaminu.
- Termin i miejsce zawarcia umowy wskazuje syndyk.
- Zastrzega się prawo unieważnienia procedury sprzedażowej w całości lub w części albo odstąpienia bez podania przyczyny.
V INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest doradca restrukturyzacyjny Bogumił Gołąbek pełniący rolę syndyka w postępowaniu upadłościowym, adres kancelarii Koszalin, ul. Piłsudskiego 6, 75-511 Koszalin, NIP: 6721749470, e-mail: syndyk@upadlosci.info.pl W sprawach ochrony danych osobowych i realizacji praw należy kontaktować się z Administratorem poprzez kierowanie korespondencji na podany adres korespondencyjny lub adres e-mail.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest wyłonienie zgodnie z regulaminem sprzedaży nabywcy nieruchomości, zawarcie oraz wykonanie umowy sprzedaży ww. nieruchomości.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
– art. 6 ust. 1 lit. B RODO: wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
– art. 6 ust. 1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązków na nas ciążących takich jak rozliczenia finansowe.
- Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych może być art. 6 ust. 1 lit. f RODO: konieczność dochodzenia przez Administratora swoich roszczeń przed sądem lub też konieczność podjęcia obrony, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania).
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla konkretnego przetwarzania danych. Dane osobowe zebrane w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora, będą przetwarzane do upływu terminu przedawnienia roszczeń.
- W związku przetwarzaniem danych osobowych posiadają Państwo prawo do:
– dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO),
– sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO),
– żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO),
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.