Syndyk masy upadłości Klaudii Ostrowskiej sygn. akt: GD1G/GUp-s/409/2023
wraz z syndykiem masy upadłości Tomasza Ostrowskiego sygn. akt: GD1G/GUp-s/355/2023
posiadając w zarządzanych przez nich masach upadłości razem
100% udziałów prowadzą wspólną sprzedaż całości nieruchomości.
- nieruchomość położona przy ul. Kościelnej 12 w miejscowości Sycewice, gmina Kobylnica
- na działce nr 66 w obrębie PGR Sycewice o powierzchni 0,098 ha,
- zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym
w zabudowie wolnostojącej o powierzchni użytkowej 107,20 m2, - dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta
o nr SL1S/32303/6.
Wartość nieruchomości 533.210 złotych ( pięćset trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć ) złotych
dla aktualnego sposobu użytkowania, której wartość minimalna
zostaje pomniejszona o 25% ceny nieruchomości czyli 133.302,50 złotych
od ceny wartości dla aktualnego sposobu użytkowania.
Sprzedaż za kwotę nie mniejszą niż 399.907,50 złotych.
Pierwsze rozpatrzenie ofert nastąpi w dn.12 marca 2024r. po godz. 12:00.
W przypadku zbliżonych cenowo ofert syndyk zarządzi przeprowadzenie aukcji,
gdzie zastrzega się, iż aukcja nie będzie przeprowadzana w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
OPIS NIERUCHOMOŚCI:
- Działka oraz otoczenie:
- Dojazd do nieruchomości drogą słabo utwardzoną.
- Działka nie jest ogrodzona.
- Sąsiedztwo domków jednorodzinnych oraz kościoła.
- Działka uzbrojona w linie energetyczną, sieć wodociągową i kanalizacyjną.
- Dom :
- budynek mieszkalny jednorodzinny,
- wybudowany w 2018 roku,
- zabudowa wolnostojąca,
- brak podpiwniczenia,
- ogrzewanie budynku pompą ciepła,
- w salonie znajduje się kominek,
- budowa tradycyjna – murowana,
- stałe wyposażenie kuchni
- dach czterospadowy,
- stolarka okienna z profili pcv,
- pomieszczenia na poddaszu do wykończenia.
- Zestawienie pomieszczeń:
- parter – pow. użytkowa 59,7 m2
– wiatrołap 5,6 m2
– hol 4,2 m2
– salon + jadalnia 24,9 m2
– gabinet 9,2 m2
– łazienka 3,2 m2
– kotłownia 4,8 m2
– kuchnia 7,8 m2 - poddasze – pow. użytkowa 47,5 m2
– hol 5,0 m2
– pokój 11,8 m2
– garderoba 3,3 m2
– pokój 13,1 m2
– łazienka 2,7 m2
– schody 4,0 m2
– pokój 7,6 m2
REGULAMIN SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
WCHODZĄCEJ W SKŁAD MASY UPADŁOŚCI
I. SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI, PO UPRZEDNIM PRZEPROWADZENIU AUKCJI.
- Nieruchomość położona przy ul. Kościelnej 12 w miejscowości Kobylnica, na działce nr 66 w obrębie PGR Sycewice o powierzchni 0,098 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym w zabudowie wolnostojącej o powierzchni użytkowej 107,20 m2, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta o nr SL1S/32303/6 o wartości:
- 533.210,00 (pięćset trzydzieści trzy tysiące dwieście dziesięć) złotych dla aktualnego sposobu użytkowania, której wartość minimalna zostaje pomniejszona o 25 % ceny nieruchomości czyli 133.302,50 złotych od ceny wartości dla aktualnego sposobu użytkowania. Sprzedaż za kwotę nie mniejszą niż 399.907,50 złotych.
- Syndyk masy upadłości Bogumił Gołąbek (sygn. akt: GD1G/GUp-s/409/2023) wraz z syndykiem masy upadłości Zdzisławem Pawłowskim (sygn. akt: GD1G/GUp-s/355/2023) posiadając w zarządzanych przez nich masach upadłości razem 100% udziałów prowadzą wspólną sprzedaż całości nieruchomości opisanej w punkcie 1 powyżej.
Wobec upływu terminu na skargę po zawiadomieniu o sposobie likwidacji zgodnie z art. 49111a p.u wierzycieli oraz po upływie terminu na wstrzymanie likwidacji przez Sąd prowadzą wspólną sprzedaż. Po wyborze oferenta, zostanie dokonana sprzedaż całości nieruchomości przez dwóch syndyków.
II. TERMINY.
- Oferty dotyczące zakupu nieruchomości oferenci winni składać do kancelarii syndyka na adres:
ul. Piłsudskiego 6, 75-511 Koszalin lub przesyłać skan podpisanej elektronicznie (podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) oferty na skrzynkę e-mail (syndyk@upadlosci.info.pl), a w przypadku skany oferty zastrzega się konieczność dostarczenia oryginalnie podpisanej oferty w terminie nie późniejszym niż w ciągu 3 dni od dnia przesłania oferty w formie elektronicznej. - Pierwsze rozpatrzenie ofert nastąpi w dn. 12 marca 2024r. po godz. 12:00. W przypadku zbliżonych cenowo ofert syndyk zarządzi przeprowadzenie aukcji, gdzie zastrzega się, iż aukcja nie będzie przeprowadzana w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Kolejne rozpatrzenie w przypadku wpływu następnych ofert następować będzie co tydzień (we wtorek) począwszy od 19 marca 2024r. – w zależności od napływu ofert spełniających warunki zawarte w niniejszym regulaminie.
- Oferent zobowiązany jest podać dane w ofercie syndykowi w postaci numeru telefonu, który umożliwi mu kontakt w dniu rozpatrzenia oferty.
III. WYMOGI FORMALNE OFERTY.
- Każda z ofert powinna zawierać:
- a) dokładne oznaczenie składającego ofertę – imię i nazwisko albo nazwa oraz adres zamieszkania albo siedziba oraz dane do kontaktu (numer telefonu, adres e-mail),
- c) proponowany termin zapłaty – nie dłuższy niż 30 dni od dnia powiadomienia przez syndyka o zatwierdzeniu oferty,
- d) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym i prawnym przedmiotu sprzedaży i stan ten nie budzi jego zastrzeżeń,
- e) oświadczenie oferenta, że zapoznał się z regulaminem sprzedaży i nie wnosi zastrzeżeń do jego warunków,
- Syndyk może zażądać złożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń do oferty.
IV. POZOSTAŁE WARUNKI SPRZEDAŻY.
- Wyboru oferty dokonuje syndyk po ewentualnym uprzednim przeprowadzeniu aukcji. Syndyk może odroczyć przeprowadzenie aukcji na inny termin, o czym powiadomi oferentów.
- Syndyk może nie wybrać żadnej oferty.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia na rachunek bankowy o numerze 52 1160 2202 0000 0005 6478 4114. Syndyk może zażądać od nabywcy wpłaty zadatku w wysokości ok. 10% zaakceptowanej ceny nabycia w określonym przez niego terminie, od czego uzależni związanie z ofertą. Za termin zapłaty uznaje się termin wpływu środków pieniężnych na rachunek upadłego.
- Złożenie oferty jest jednocześnie oświadczeniem, iż oferent wyraża zgodę na warunki określone w regulaminie, w tym na wyłączenie rękojmi za wady oraz ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy za nienależyte wykonanie umowy. Dodatkowo złożenie oferty tożsame jest z tym, że oferent zapoznał się i zna w pełni stan fizyczny i prawny przedmiotu sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych uwag.
- Wszelkie koszty złożenia oferty oraz zawarcia umowy sprzedaży ponosi w całości nabywca, w szczególności koszty notariusza oraz sądowe.
- Sprzedający nie udziela gwarancji oraz wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady nieruchomości. Syndyk ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy jedynie, gdy do szkody doszło na skutek jego rażącego niedbalstwa oraz w granicach szkody rzeczywistej. Odpowiedzialność z tytułu nienależytego wykonania umowy jest całkowicie wyłączona z tytułu stanu technicznego nieruchomości.
- Domniemywa się, iż oferent przystępujący do procedury konkursowej jest przedsiębiorcą. Przedsiębiorca nie ma możliwości modyfikacji postanowień niniejszego regulaminu.
- Termin i miejsce zawarcia umowy wskazuje syndyk.
- Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury sprzedażowej w całości lub w części albo odstąpienia bez podania przyczyny.
V. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest doradca restrukturyzacyjny Bogumił Gołąbek pełniący rolę syndyka w postępowaniu upadłościowym, adres kancelarii Koszalin, ul. Piłsudskiego 6, 75-511 Koszalin, NIP: 6721749470, e-mail: syndyk@upadlosci.info.pl W sprawach ochrony danych osobowych i realizacji praw należy kontaktować się z Administratorem poprzez kierowanie korespondencji na podany adres korespondencyjny lub adres e-mail.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest wyłonienie zgodnie z regulaminem sprzedaży nabywcy nieruchomości, zawarcie oraz wykonanie umowy sprzedaży ww. nieruchomości.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest: – art. 6 ust. 1 lit. B RODO: wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, – art. 6 ust. 1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązków na nas ciążących takich jak rozliczenia finansowe.
- Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych może być art. 6 ust. 1 lit. f RODO: konieczność dochodzenia przez Administratora swoich roszczeń przed sądem lub też konieczność podjęcia obrony, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania).
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla konkretnego przetwarzania danych. Dane osobowe zebrane w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora, będą przetwarzane do upływu terminu przedawnienia roszczeń.
- W związku przetwarzaniem danych osobowych posiadają Państwo prawo do:
– dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO),
– sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO),
– żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO),
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.